MálnaHab

Ha érdekel, hogyan lehet leszbikusként gyereket vállalni és felnevelni ma Magyarországon, kövesd Málnácska történetét.

Friss topikok

Linkblog

A babavállalásról - ahogy én éltem át

2011.06.11. 16:46 - Mama P

Egy picit visszamegyek a történetben. Mióta együtt vagyunk a MamaK-val, többször szóba került, hogy jó lenne egy gyerek. Nem tudtuk hogy hogyan, egy volt a biztos, mégpedig, hogy én nem élem túl, hogy a párom szeretkezik valakivel (hívhatnám dugásnak is a lényeget tekítve, de ezt a szót nem szeretem). Nagyon sokszor és sokan próbáltak rábeszélni, hogy ezzel nincs gond, mert ha szeretem a párom, akkor ezt meg kell tennem érte, ki kell bírnom, satöbbi... Mégsem éreztem úgy, hogy bárki beleszólhat ebbe, hiszen nem tudják, hogy ő és én mit érzünk! Nem is tudják!
Aztán egyszercsak jött valami, igazából semmi sem, vagy minden, nem is tudom mi szállt meg, de azt mondtam, hogy ok. Valószínűleg csak annyi, hogy szeretem és ha ő szeretne valamit teljes szívéből, akkor nekem mellé kell állnom. Persze nem az egyszerű (dugós) megoldásra modtam igent.. Ekkorra már szerencsére a párom is rájött, hogy csak a spermabank jöhet szóba. Megtett mindent, hogy teljesüljön az álma. Ezt már ő elmesélte. És teljesült is! Második próbálkozásra összejött, ezt akár hetero párok is megirigyelhetnék.

Az előkészületek alatt nem voltam annyira jelen, mint kellett volna. Így utólag ezt mondom. Kb. 3szor voltunk együtt vizsgálaton, ebből kétszer 4D-s ultrahangon, ami kötelező, mert megható és cuki és muszáj látni. Minden mást egyedül csinált végig, kezdve attól, hogy kiderítette, hogy hogyan lehet megoldani a dolgot, a megtermékenyítésen át, a baba kihordásáig. Persze ott voltam neki én is, bármit megtettem és meg is fogok tenni  eztután is, amit csak kér.
Megfejeltük az egész sztorit egy lakásvásárlással és felújítással. Mert hát nem mindegy, hogy hova várjuk az új kis jövevényt. Úgyhogy én többnyire az otthonteremtés fizikai valójával voltam elfoglava szabad perceimben. Mégis úgy érzem, hogy lehettem volna aktívabb a várandósági idő alatt.

A baba érkezésével azonban rájöttem, hogy ezen most már kár sopánkodni, inkább a jövőbe kell tekinteni, hiszen mostantól már csak egy nagyon fontos dolog van az életünkben: a gyerekünk. Akivek foglalkozni kell, folyamatosan, vigyázni rá, ápolni testileg és a kis lelkét is, elmenni érte az isibe, megkérdezni, hogy hogy telt a napja. Vagyis nevelni kell. Jól. Ha olyat lehet. Mi meg fogjuk próbálni és a lehető legtöbbet fogjuk kihozni a dologból. Már most imádom! Pedig vér szerint nincs is közünk egymáshoz. Ennek kapcsán arra is rájöttem, hogy végül is ez sem számít. Hiszen az ember a párját is szereti - jó esetben feltétel nélkül és teljes odaadással – és összeköti vele az életét, pedig nincs köztük genetikai viszony. Ez a gyerekkel sem kell, hogy másként legyen, nem attól fogom szeretni, hogy olyan génjei vannak, mint nekem. Attól fogom szeretni, hogy innentől az életem része, örökre.

A bejegyzés trackback címe:

https://malnahab.blog.hu/api/trackback/id/tr1002975564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása