MálnaHab

Ha érdekel, hogyan lehet leszbikusként gyereket vállalni és felnevelni ma Magyarországon, kövesd Málnácska történetét.

Friss topikok

Linkblog

Kistesó érkezik! :)

2013.02.08. 13:28 - Mama K

Sziasztok! Ennyi időt még nem hagytam ki a blog írásban, de ennek most igazán megvolt a nyomós oka! Ugyanis most már ki merem jelenteni: Málnának kistesója érkezik a nyáron!!! :)

Túl vagyok az első, sajnos most az én esetemben tényleg kritikus 1. trimeszteren, így most már világgá kürtölhetem a boldogságunkat! Ráadásul, ha hinni lehet az első, 12. heti szupermodern ultrahangnak, akkor már azt is elárulhatom, hogy KISÖCSI érkezik! :) Ez persze még nem 100%, de mivel ott volt a képen a kis kukac, elég valószínű, hogy az már ott is marad. (ha nem lett volna ott, akkor még két esélyes lenne a dolog, de így azért már valószínűsíthető, hogy kisfiú lakik a pocakomban :)

A munka körüli mizéria, hogy nem vesznek vissza, nem is találtam másikat, amit találtam, ott vállalhatatlan feltételekkel.. mind-mind egyre inkább megerősített bennünket abban, hogy ha valamikoris kistesót szeretnénk Málnának, akkor arra ez a legjobb időpont: még állományban vagyok az előző helyemen, ha pedig találnék valami újat, akkor ott hogy nézne ki, hogy rögtön elmegyek szülni = kb. ki egyenes út afelé, hogy oda sem fognak visszavenni... így maradtam a biztosban.
A másik pedig ami világossá vált számunkra az, hogy ne a munka szabja meg azt, hogy lesz-e kistesó, vagy mikor, hanem az, hogy tényleg szeretnénk-e. És mivel nagyon szeretnénk neki, lehetőleg kis korkülönbséggel, így hát belevágtunk.

..és csodák csodája, a 2. próbálkozás most is sikeres lett :) Nagyon boldogok vagyunk, hogy bővül a kiscsalád, és Málna is lelkesen puszilgatja a hasamat, amikor Öcsiről mesélek neki :)

A bejegyzés trackback címe:

https://malnahab.blog.hu/api/trackback/id/tr665051063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shole 2013.02.08. 16:08:38

Mama K: Nektek gratula! : ) Olyan rég jártam itt, ma meg lett egy érzésem, hogy fel kellene nézni. :))

Onelife: ha erre jársz néha: Ti hol kerestetek donort? Sajna nálam a 2. inszem is sikertelen lett, még kettőre van keret, ha nem jön közbe semmi, aztán lehet, ez lesz az opció. Köszi!

szappho 2013.03.19. 19:54:20

Gratula Nektek a kis pocaklakóhoz! :)

bodzacsókja 2013.03.30. 13:04:54

Szia!
Egyedülálló nő vagyok,sajnos nem is túl fiatal! 42éves
Gyereket szeretnék. Ahol most jártam ott csak a klasszikus lombikot vállalják, az inszeminációt nem. Mivel még sosem voltam terhes,nem is próbálkoztam ezért nem szeretném kihagyni ezt a lehetőséget, ill. nem szeretném az IVF-el járó macerákat, lehet (remélem)feleslegesen.
Szeretném megkérdezni, hogy hol csinálták neked az inszeminációt és pontosan hogyan működik ez. Illetve hogyan kell nekiindulni ennek az egésznek. Vmi elérhetőséget vagy valakit tudsz-e nekem mondani!
Előre is köszönöm a segítséget!
Bodza

shole 2013.03.30. 21:45:42

Szia Bodza!

Én a budapesti Kaáliban voltam, Krizsa doktorhoz járok. Fel kell hívni őket kaali.hu/intezeteink/ és időpontot kell kérni. Ha Bp-i Kaaliba akarsz menni, Krizsát dicsérik a legtöbben, állítólag neki a legjobb a sikerrátája, de ennek megfelelően nála a leghosszabb a várólista. Az első időpont csak konzultációs időpont, elmondják, milyen vizsgálatoknak kell alávetned Magad, mielőtt bármi történne.

Azt megkérdezhetem, hogy hol laksz? Mert az is szempont, hiszen Győrből nyilván nem akarsz Budapestre feljárni. Itt meg intézményekről vannak 2010-es statisztikák: www.oszmk.hu/emki/bhdb4343234njnkj/40/osszevont_2010feb-masodik2.pdf

Amúgy nem akarlak elkeseríteni, de 40 felett nem véletlenül javasolják a lombikot, a 40 feletti ismerőseimnek max egy inszeminációt próbáltak, és utána lombik.

Ha írsz a sholelany2@gmail.com emailcímre, szívesen segítek még, elég sok infóm van, bár főleg a Kaáliról. Javaslom még ezt a fórumot, www.hoxa.hu/?p1=forum_tema&p2=2530, nagyon segítőkészek itt a lányok.

shole

bodzacsókja 2013.03.31. 16:46:50

@shole: Szia!
Köszönöm gyors válaszod!
Írtam a megadott email címedre!
Üdv: Bodza

Mama K 2013.04.15. 14:46:51

@bodzacsókja: szia, kicsit rég jártam erre.. de énis a budapesti Kaáliban voltam, ahogy ez a blog is erről szól. illetve a korábbi szinglimutti.blog.hu blogomban is elolvashatod az egész inszem process részleteit. Rövid, tömör, ajánlom.
Én a második babámmal a Sajgó doktornál voltam. Nála a legrövidebb a várólista. Ő nem túl bőbeszádű, elég flegma.. de másodszorra betalált :) így én nem tudok rá rosszat mondani. Úgy tudom, hogy 45 éves korig vállalják az inszemet/lombikot. Konzultációs időpontot mindenképp megéri kérni.
Sok sikert!
Kati

MN baby 2013.04.16. 16:27:24

Sziasztok!
Gratulálok a babákhoz. Nagyon jó történet a tiétek és megerősít sok hasonló párt abban hogy vállaljanak gyereket. Én nem is hittem volna hogy ennyi meleg pár van aki "közös" gyereket nevel, akik együtt kezdtek bele ebbe a harcba. Nekem az lenne a kérdésem, hogy MamaK a párod is veled tartott a vizsgálatokra, vagy az ultrahangos vizsgálatokra, mind a Kaáliba, mind saját nőgyógyászodhoz? Mert most értünk meg mi is a párommal egy babára, és a Kaálit választottuk, csak remélni merem hogy hasonló sikereket érünk el mint Ti. A párom mindenhova jönni akar velem, a kezdetektől ott szeretne lenni. Sajnos sokat olvastam arról, hogy nem mindig jön össze előszörre a mesterséges megtermékenyítés. Ahogy olvastam Te makk egészséges voltál, talán ezért is jött össze nektek másodjára a baba. Nagyon izgulok. Júniusra van időpontom.
További jó babázást nektek. :)

Mama K 2013.05.23. 09:03:52

@MN baby: szia! A vizsgálatokra és az inszemre nem jött el velem a párom. Vagy ha el is jött, nem jött be a vizsgálóba, csak a váróba. Én ezt nem tartottam szükségesnek, egyrészt azért mert ugye "hivatalosan egyedülállóként" vállaltam a babát, másrészt elég kicsik ezek a helyiségek, és a vizsgálatok sem éppen szívderítőek. Így nekünk teljesen rendben volt ez a felállás. Amúgy az inszemre az apukák sem mennek be, mivel kb 2 perc az egész. Utána meg a pihenőben arra a 20 percre inkább magába mélyed az ember, vagy beszélget a többi anyukával.
Viszont az első ultrahangra, ahol terhességet megállapítják (kb. 6 hetesen) már jött velem a Kaáliba, és azóta is jön mindegyik vizsgálatra! :) A nőgyógyászunknak, aki a terhesgondozást végzi, már az első találkozáskor elmondtuk a szitut. Azt mondta, mi vagyunk az első ilyen pár, akivel találkozik, kicsit beszélgettünk a "kivitelezésről". De ezzel le is volt zárva a téma. Úgy kezel minket mint bármely más párt.
Sok sikert kívánok nektek, és ha nem jön össze, nem szabad feladni! Előbb-utóbb biztosan célba találnak a kisrrácok :)

MN baby 2013.05.27. 15:18:25

@Mama K: Köszi a választ, valójában nagyon sok kérdésem lenne. 1 hónap múlva jelenésem van a Káliban és egyáltalán nem tudom mi vár rám. Például a konzultáción mit kérdeznek? Sajgóhoz megyek én is amúgy :)
Vagy a gyerek vezeték nevét ( bár ott tartanánk már) tényleg meg választhatom én? Bármi is legyen az? Mert én tudom már mi lesz, de nem kérdezik majd meg hogy miért pont ez? A nőgyógyászom már tud a tervemről és örül neki ismeri a barátnőmet és támogatja az ötletet. Kerestem e-mail címet hogy esetleg priviben beszélhessünk ( ha nem probléma) mert teljesen el vagyok veszve ebben a témában és segítség az, hogy van ez a blog és esély arra hogy gyerekem lehessen annak ellenére hogy barátnőm van :)

Mama K 2013.07.25. 14:36:21

@MN baby: Sziasztok! Ismét eltelt két hónap :) én pedig már bármikor szülhetek..:) A konzultáción azon kívül, hogy azt mondod, egyedülálló vagyok és egyedül akarok gyereket, nem kérdeznek semmit. Ez a Te döntésed, amihez jogod is van! Indoka nem tartozik másra.
Sajgó amúgy is elég szűkszavú, csak a minimálra törekszik.
A baba vezetékneve a szülés után rögtön a tiéd lesz. Aztán kis idő elteltével jelentkezik a körzeti anyakönyvi hivatal, hogy tisztázd a baba jogállását. Na, ekkor, a hivatalban a kitűzött napon megjelenvet lehet megadni tetszőleges ún. képzelt apa nevet, ami bármilyen vezetéknevű név lehet, csak ne ütközzön jogsértésbe, illetve gyerkőcre nézve ne legyen hátrányos.
Ezután pedig kérheted, hogy a gyerek is felvehesse az apa vezetéknevét (vagy ha nem, marad a tiéd, ez a te döntésed). Hát ennyi. Mi még itt nem tartunk, mert egyszerre szeretnénk mindkettejük apukáját bejegyezni (hogy ugyanaz legyen) és azzal a körrel a vezetéknevük is megváltozik majd.
Ha vannak még kérdések, szívesen válaszolok a katja007kukacfreemailponthu címen! Bár lehet, hogy ott se gyorsabban, ha megszületik a kistsó :)

bambi111 2013.10.11. 19:18:26

Sziasztok!

Judit vagyok, párom Adrienn. A gyermekvállalás utolsó lépéseinél járunk. Szeretnénk olyan párokkal ismerkedni akik már ezen túl vannak. Kíváncsiak vagyunk a tapasztalatokra: ovi, bölcsi, suli terén, meg minden másra is. Sajnos fogalmunk sincs semmiről mivel senkit nem ismerünk aki hasonló cipőben járna velünk. Kérlek írjatok: zippokakukacfreemail.hu
Szívesen találkoznánk is, Győr környékén lakunk de mostanában sokat járunk Pesten (Kaáli).

Előre is köszönjük: Judit, Adrienn

Mama K 2013.12.13. 20:46:12

@bambi111: sziasztok!
örülök, hogy Ti is belevágtatok!! Tapasztalatunk egyelőre csak bölcsi terén van, állami bölcsi, de szerencsére teljesen pozitív, mindenki elfogadja a helyzetet, a gondozó néni is mindig kettőnknek címzi az üzeneteket az üzenő füzetben :)
Írjatok, ha erre jártok, egy közös játszóterezésben benne vagyunk, ugyanis elég közel lakunk a Kaálihoz!
katja007kukacfreemailponthu
Üdv, K


süti beállítások módosítása