MálnaHab

Ha érdekel, hogyan lehet leszbikusként gyereket vállalni és felnevelni ma Magyarországon, kövesd Málnácska történetét.

Friss topikok

Linkblog

Kistesó?

2012.04.23. 17:19 - Mama K

Sziasztok! Ahogy az egy újévi fogadalommal lenni szokott, én sem tartottam be azt, amit alant megfogadtam, vagyis azt, hogy többet fogok írni a blogra.. Ennek talán az az oka, hogy továbbra is éljük a teljesen átlagosnak mondható kis életünket, nem ért minket semmi meghökkentő, és az azonosnemű párokat érintő témában sem történt semmi izgi :) 
Amit viszont már úgy érzem, meg kell osztanom veletek az az, hogy az utóbbi hetekben újabb sarokponthoz érkezett az életünk! Nevezetesen a kistesó gondolata egyre inkább ott motoszkál a fejünkben. Több érzés és érv szól a második baba mellett, de közülük a legnyomósabb az, hogy Málna babának legyen testvére, játszó- és később lelki társa, akivel együtt nő fel.
Mind a ketten tesókkal, azaz nővérekkel nőttünk fel, és mindketten tudjuk azt, milyen fontos az életben az, hogy legyen melletted egy testvér, akire minden helyzetben számíthatsz (minket szerencsére így neveltek és még nagyobb szerencsénkre ez a jó kapcsolat felnőtt korunkra is megmaradt). Így, bár még nem határoztunk el semmi konrétat, elkezdtük körbejárni a kistesó témát. 

Ott kezdtük, hogy felhívtam a Krió Intézetet, hátha maradt még ugyanattól a donortól minta, megadva annak az esélyt, hogy teljesen vér szerinti tesók legyenek a gyerekeink. A válasz az volt, hogy már nincs, de megnézhetik az adatbázisban, hogy aktív-e a donor! 
Kiderült, hogy aktív, ami szuper, viszont közölték, hogy ez egy külföldi donor, és mivel ők most rendeltek be egy nagyobb adag mintát a European Spermbank-től, egy ideig most nem rendelnek és így nem fognak tudni pont attól a donortól rendelni. Én mondtam, hogy nem sürgős, csak szeretném tudni, hogy ha pont attól kérnék, akkor lehetséges-e. A válasz az volt: rendelhetek magamnak a www.europeanspermbank.com -ról (baromi drágán - amúgy érdemes megnézni ezt az oldalt, lehet böngészni a donorok között, és pénzért még interúkat is lehet velük hallgatni..) vagy várjak és akkor ők a következő alkalommal majd talán megrendelik.
Maradva a bizonytalanabb de jóval "olcsóbb" megoldásnál mondtam, hogy én szívesen várok, ha lehet ilyet kérni, úgyhogy szóljanak, ha rendelnek...
Hogyhogy nem, 1 hónap múlva csörög a telefonom, hogy megint rendelni fognak és kérdezik, hogy hány darab mintát kérek? ÖÖÖ, erre nem igazán tudtam mit mondani, mert a sikeres inszeminációig csak Isten tudja, hányszor kell próbálkozni.. Mondtam, hogy rendeljenek sokat, hiszen a szőke/kékszemű donor amúgyis népszerű, ha én nem használom el, tuti el fogják tudni adni :) De ők ennyire azért nem voltak rugalmasak, így azt javasolták, hogy rendeljek 4 mintát, mert ők annyit szoktak.. és mivel a mintákat ki is kell fizetnem, ha megérkeztek, így (a racionalitás talaján maradva) beleegyeztem. Egy hét múlva meg is érkeztek a minták, és hívtak, hogy menjek kifizetni őket..

Szóval most van 4 adag kistesó mintánk (éljen-éljen!:), úgyhogy kezdődhet az újabb dilemma-cunami, hogy melyikőnk vállalja, mikor kezdjünk bele, visszamenjek-e dolgozni, adjuk-e bölcsibe Málnát..stb. ezer kérdés...(jajjajjajj) Az idő még nem sürget, bár talán szerencsésebb lenne, ha nem lenne túl nagy a korkülönbség.

Amint dűlőre jutottunk, jelentkezem :)

ui: az öröm mellett azért volt egy szkeptikus érzetem is.. Ha először azt mondják, "mivel most rendeltünk, egy jó darabig nem fogunk..", akkor hogyhogy mégis rendeltek ilyen hamar? A válaszuk az volt, hogy "hamar elfogytak a minták". Az enyém az: "pénz beszél... ja és röhej, hogy nem fogadnak el kártyát a Krioban, úgyhogy nekem is egy kissebb vagyont kellett levenni a közeli ATM-ből, de aki pl. őssejtet akar tároltatni, viheti a többszázezrét a hónalj alatt szorongatott brífkójában..

A bejegyzés trackback címe:

https://malnahab.blog.hu/api/trackback/id/tr154468828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barab 2012.04.24. 09:50:58

Naná, hogy kell a pénz minden intézetnek, de legalább teljesült a kívánságotok. Sok sikert a második gyermekhez is!


süti beállítások módosítása