MálnaHab

Ha érdekel, hogyan lehet leszbikusként gyereket vállalni és felnevelni ma Magyarországon, kövesd Málnácska történetét.

Friss topikok

Linkblog

Anyai és anyai szerepek

2011.07.04. 11:48 - Mama K

A napi teendőink valahogy a következőképp alakulnak:

-én szoptatok - ő intézi a bevásárlást
-én büfiztetek - ő vezeti a háztartást
-én pelusozom - ő leviszi a szemetet
-én öltöztetek - ő fürdet
-én csitítgatok - ő elkészíti nekem a reggelit, ebédet, vacsit
-én kitalálom a programokat - ő elvisz minket

Ez alapján bármennyire is úgy tűnhet, hogy egyenlőek a feladatok, be kell vallanom, nagyon jó dolgom van. Én intézem a gyerek körüli teendőket, és gyakorlatilag másra nincs is gondom. Azaz nemcsak a "férfias" teendőket látja el MamaP, hanem a házimunkát is, így én maximálisan a babára figyelhetek!
Ennyivel egyszerűbb az élete egy leszbikus édesanyának, a heteró társaikkal szemben!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malnahab.blog.hu/api/trackback/id/tr503037204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bimba 2011.07.04. 16:23:46

Jaj Lanyok! azert akadnak jo apukak is, akik mindenben vagy legalabbis legjobb tudasuk szerint igyekeznek segiteni a mamanak, persze nem tagadom, egy no, azert csak jobban tudja, mikor, mit erzel, mire van szukseged (foleg lelkileg), de azert ne irjuk le az apukakat!
Orulok, hogy mind jol vagytok! Malnahabrol egy foto?

Mama K 2011.07.04. 18:58:47

hali, ez valóban így van, és a világért sem írnám le az őket!! Minden tiszteletem a gondos apukáké!
úgy gondolom viszont, hogy kevés apuka mozog otthonosan a konyhában és takarítja ki a lakást alaposan legalább hetente :) így talán ebben az aspektusban jobb a helyzetem, mint anyukatársaimé.
Képeket töltök máris!!

Barab 2011.07.05. 09:05:45

Klassz, hogy így egymásra találtatok!

Lola R. 2011.07.05. 21:59:03

..és ne feledjük a lelkes családot,a családjaitokat,aki mindhármotokat körülvesznek..:))
hiába,no..irigylésre méltó helyzet..:))


süti beállítások módosítása