MálnaHab

Ha érdekel, hogyan lehet leszbikusként gyereket vállalni és felnevelni ma Magyarországon, kövesd Málnácska történetét.

Friss topikok

Linkblog

Gyerekszáj

2011.08.10. 11:57 - Mama K

Nővérem gyerekeinek (2-4-6 évesek) már születésük óta természetes, hogy mi MamaP-vel mindig együtt mozgunk. Ha találkozunk és egyikőnk nincs ott, mindig rákérdeznek hogy P vagy K hol van?! Most, hogy lassan kezdenek tudatukra ébredni, egyre többet hozzák szóba a mi kapcsolatunkat. Íme egy rövid, aranyos párbeszéd, amit Tesóm küldött el nekem:

D: Anya, K mikor megy már férjhez?
A: Hát, Donikám K nem megy férjhez.
D: De hát már van kisbabája, kéne neki egy férj.
A: Nem mindenkinek van férje, akinek kisbabája van.
D: Még szerencse, hogy neked van.
A: Bizony, szerencse.
Lili közbevág: Igen, mert nem neked kell szerezni pénzet! (Ez a lány már tud
vmit az életről :)))
D: P-vel nem tud összeházasodni?
A: Nem, vele nem.
L: Azért mert lány-lány?
A: Igen, azért, és azt Mo-on nem lehet.
D: És melyik országban lehet?
A: Pl. Hollandia, Amerika
L: itt megbüntetik őket a rendőrök?
A: nem, azt szerencsére nem, csak házasodni nem tudnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://malnahab.blog.hu/api/trackback/id/tr113139611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fehérnyúl · http://feher-nyul.blogspot.com/ 2011.08.18. 13:34:22

Nagyon édes történet. :):):)

Gratulálok nektek és sok boldogságot, erőt és szerelmet/szeretetett.

Mama K 2011.08.20. 11:06:56

Szia, nagyon szépen köszönjük :)

ginevrannika 2011.08.26. 21:29:42

sziasztok,
az inszeminációról keresgélve jutottam el a szinglimutti blogra, végigolvastam azt is és ezt is.
először is gratulálok nektek, sok boldogságot kívánok az egész családnak, Málna baba gyönyörű!
jól tettétek, h. belevágtatok, és továbbra se törődjetek senkivel, csak a ti boldogságotokkal.
én igazi egyedülállóként értem el arra a pontra, h. most már nagyon sokáig nem kellene várni a babával... vártam, vártam, de nem jött a herceg, ha jött is, nem akart maradni, nekem pedig már nincs sok időm, 36 éves vagyok. mivel nagyon szeretnék saját gyereket, szeretném megpróbálni. tisztában vagyok vele én is, h. egyetlen éjszaka kevés esélyt ad a megtermékenyítésre, főleg ebben a korban, ezért ha a gyakorlatban bonyolultabbnak is tűnik az inszemináció, mégis ez a tisztább út.
csak most kezdek utánaolvasni, hogy is megy ez. külföldön élek, lehet, h. a közeljövőben állást - és országot - is váltok, ezért még ezt végig kell gondolni - és a jövő évei VOLT fesztiválra is szeretnék elmenni :)
szerintem az lesz, h. kitűzök egy időpontot, addigra felkészülök lelkileg és testileg, és ha közben mégis jön egy herceg, annál jobb :)
ne hagyd abba a blogot, mind a ketten jól írtok!

Mama K 2011.09.02. 14:35:39

@ginevrannika: szia, igazán örülök, hogy neked is megerősítésül szolgál ez a blog. nagyon jó olvasni a visszajelzéseket, szerencsére egyre több van belőlük :) ez nekem is lendületet ad, hogy tovább folytassam a blogot, így az 1 hónapos kihagyás után. Nyaraltunk.
Mielőtt belevágsz, azért azt tudnod kell, hogy egyedül végogcsinálni a első hónapokat a babával, igen kemény vállalkozás. csak akkor vágj bele, ha van állandó segítséged, pl anyukád, mert testileg / lelkileg is hatalmas megterhelés ez az időszak. de persze megfelelő elszántsággal és szervezéssel minden megoldható :) én csak drukkolni tudok Neked is!!!
A VOLT-ra jövőre már énis szeretnék menni, most már a nosztalgia végett is. ha mindketten ott leszünk, ott tali! :)
K


süti beállítások módosítása